W sobotę 14 kwietnia 2018 r. grupa 48 naszych parafian pod wodzą ks. Mateusza, z małą pomocą ks. Konrada udała się na wyjazd, obierając na za cel Litwę. Wyjazdowi pobłogosławił ks. Proboszcz i punkt 6.00 w drogę! Podróż przebiegła sprawnie i bez zbędnych postojów. Najpierw odwiedziliśmy cmentarz na Rossie, gdzie spoczywa serce Naszego Rodaka, Marszałka Piłsudskiego. Następnie udaliśmy się na Eucharystię do Mamy na Ostrą Bramę, gdzie polecaliśmy Dobremu Bogu intencje pielgrzymów, jak i całą naszą parafię. To już dużo, ale był to dopiero początek. Cały dzień zwiedzaliśmy kolejne kościoły, zabytki starego miasta i co ciekawsze lokalizacje w stolicy Litwy- Wilnie. Wieczorem udaliśmy się na nocleg do miejscowości Jaworyszki. Punkt 21.00 Apel Jasnogórski, a po nim wspólna biesiada :).

Drugiego dnia o godz. 8.30 śniadanie, pakowanie i o 10.00 uczestniczyliśmy we Mszy św. w malowniczej i urokliwej miejscowości Troki. Kilka słów o miejscowej świątyni, a następnie spacer po mieście. Głównym punktem były odwiedziny zamku trockiego. Następnie chwila na ogarnięcie pamiątek i powrót do Ojczyzny. Obiad w okolicach Augustowa i kurs Sokółka.

Męczący, ale jakże pozytywnie spędzony czas. Ogromne podziękowania ks. Mateuszowi za organizację wyjazdu, oraz Siostrze Ricie za podjęcie posługi przewodnika. Nie mógłbym zapomnieć o Was, Kochani, gdyż bez Was ten wyjazd nie miał by racji bytu:). To gdzie 'lecimy' następnym razem :)?